Wednesday, May 22, 2013

zaman sekolah(part-i)

tingtong ! zaman sekolah dah hbis, msng2 dah ade pilihan life msing2, semuanya dah nk pisah2 buat hdup msing2, mybe lpsni kite mmg tkde mase dah nk jmpe.. kite semua akn rndu zamn skolah n sgala kngn2 kt skolah ni kn, hm, thanks korang sbb slalu dngar mslh aku n always ade dsisi aku, aku hargai sgt2 :') alolo, cdeyh ni, hm, korg ttap akn ade kt dlm ingatan aku, haiyoo, ayat manyak sedeyh maa, friendship ttap friendship,, xkn ptus smpai ble2, kn kawan kn ? ..memory skolah adlh mmory y pling enjoy dlm life aku, the georgian will always be georgian ! haha caiyok2, hope lpsni ade rzeki untuk kita brjumpe n teasing each others cam dulu kn, gelak same2, ngis sme2, doa sme2, mkn sme2, everything ! ~ atoto,, sweet lah ^^, end of word, study leklok n kejar cita2 kita same2 k.. korang mmg best :)

No comments:

Post a Comment