Wednesday, May 22, 2013

IPTA angnku musnah~

hey hoi..assalamualaikmu lame tak mndengar khbar kwn2 .. saye dsini ingin mngupdate sgala2 y baru hm, act tngah sedih.. upu tak dapat T.T how can this happen, tp xpe laa, aku takkde lh sedih mne.*padahal lme aku mlalak2 dlm blik.. tkpe2, mgkin ade hikmah dsebalik sgla ujian ni, terima dgn sabar ..atasi dgn sbar so, the conclusion is saya kembali mnyarung baju sekolah :) haha, rase funny sgt2, nsib baik tgn aku tak gatal2 tetas lncana skolah, + conteng2 bju buat tndatgn ke hape kan? tp aku ttap tak jumpe mne aku ltak bju lme so sme je hoho. sudahnye mlayang laa 50.00 kt kdai tu .msuk2 je aku ckp nk bju skola kain skola ngan kasut y pling murah kt kedai ni bju 15.00 kain 15.00 ksut 19.90.. huhu, nice bdget kn ?.. dan brmulalh ksah journey kite ke skolah seremban tu naik lah balik bas 818 tu dgn tmbng y mhal tu -rm4.50 . haiyoo i couldnt beleieve this knp lh tak dpt matriks pilah tu haa, aku y gtal2 g survey dulu, angn2 bkn main tnggi, knonye kat situ lh aku bljr nnt, sudahnye, tak mengiyakn lgsung, hoho nvrmind aku terima :) .. erm, tp skrg ni aku tak leh nk keep on going live like this, aku kne pindah skolah plak dah, sbb spend aku trlalu mhal hnya untuk ke skolah je aku ambik msa 1 jam stngh untuk smpai haish, blom lg kes nme msuk list student lmbt hari2 hm smpai bila plak kn ? sedih tak dpt u tak hbis lg, dah kne tnggung sedih pindah skolah, ape lah nsib ape2 pon aku ttap caye y rezeki aku ade kt mne2, Allah sedg mnguji, tkpe, brsabar dan terus berdoa je fiqa ~ u can if u think u can, believe it kay.. so ape2 pon just pray for me. i will succes one day inshaAllah aku akn pkai bju dr tu nnti ^^,

No comments:

Post a Comment